محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

چگونه طرح توجیهی بنویسیم؟


 

برنامه های تجاری به شما کمک می کنند تا تجارت خود را اداره کنید
یک طرح توجیهی خوب شما را در هر مرحله از شروع و مدیریت کسب و کارتان راهنمایی می کند. شما از طرح کسب و کار خود به عنوان یک نقشه راه برای چگونگی ساختار ، اداره و رشد تجارت جدید خود استفاده خواهید کرد. این راهی برای تفکر در مورد عناصر اصلی کسب و کار شماست.

برنامه های شغلی می توانند به شما کمک کنند بودجه دریافت کنید یا شرکای تجاری جدیدی را به وجود آورید. سرمایه گذاران می خواهند احساس اطمینان کنند که بازگشت سرمایه خود را مشاهده خواهند کرد. برنامه تجاری شما ابزاری است که برای متقاعد کردن مردم استفاده می کنید که کار با شما - یا سرمایه گذاری در شرکت شما - انتخاب هوشمندانه ای است.

قالب طرح تجاری مناسب خود را انتخاب کنید
هیچ راهی درست یا غلط برای نوشتن یک طرح تجاری وجود ندارد. آنچه مهم است این است که برنامه شما نیازهای شما را برآورده کند.

بیشتر برنامه های تجاری به یکی از دو دسته مشترک تقسیم می شوند: استارت آپ سنتی یا ناب.

برنامه های تجاری سنتی معمول تر هستند ، از یک ساختار استاندارد استفاده می کنند و شما را به جزئیات بیشتر در هر بخش تشویق می کنند. آنها معمولاً به کارهای بیشتری از قبل نیاز دارند و می توانند دهها صفحه باشند.

برنامه های شغلی نوپای ناب کمتر رایج است اما هنوز از ساختار استانداردی استفاده می شود. آنها بر خلاصه کردن فقط مهمترین نکات مهم در عناصر اصلی برنامه شما متمرکز هستند. ساخت آنها ممکن است در کمتر از یک ساعت طول بکشد و معمولاً فقط یک صفحه هستند.

یک طرح تجاری سنتی
طرح تجاری سنتی
این نوع طرح بسیار دقیق است ، نوشتن آن زمان بیشتری می برد و جامع است. وام دهندگان و سرمایه گذاران معمولاً این طرح را درخواست می کنند.
یک طرح تجاری ناب
برنامه ناب راه اندازی
این نوع طرح در سطح بالا متمرکز است ، سریع نوشته می شود و فقط شامل عناصر اصلی است. برخی از وام دهندگان و سرمایه گذاران ممکن است اطلاعات بیشتری را درخواست کنند.
قالب طرح تجاری سنتی
اگر جزئیات زیادی را دنبال کنید ، طرحی جامع می خواهید یا برنامه ای برای درخواست تأمین مالی از منابع سنتی دارید ، ممکن است یک قالب طرح کسب و کار سنتی را ترجیح دهید.

هنگامی که برنامه تجاری خود را می نویسید ، لازم نیست که به طرح کلی طرح کسب و کار پایبند باشید. در عوض ، از بخشهایی استفاده کنید که بیشترین حس را برای تجارت و نیازهای شما دارند. در برنامه های تجاری سنتی از ترکیبی از این 9 بخش استفاده شده است.

خلاصه اجرایی
به طور خلاصه به خواننده خود بگویید شرکت شما چیست و چرا موفق خواهد شد. بیانیه مأموریت ، محصول یا خدمات خود و اطلاعات اولیه در مورد تیم رهبری شرکت ، کارمندان و موقعیت مکانی خود را وارد کنید. اگر قصد دارید بودجه بخواهید ، باید اطلاعات مالی و برنامه های رشد سطح بالا را نیز در آن بگنجانید.

توضیحات شرکت
برای ارائه اطلاعات دقیق در مورد شرکت خود از توضیحات شرکت خود استفاده کنید. در مورد مشكلاتي كه مشاغل شما حل مي كند به جزئيات بپردازيد. مشخص باشید و مشتریان ، سازمان یا مشاغلی را که شرکت شما قصد دارد به آنها خدمات ارائه دهد ، فهرست کنید.

در مورد مزایای رقابتی که باعث موفقیت در کسب و کار شما می شود توضیح دهید. آیا متخصصانی در تیم شما حضور دارند؟ آیا مکان مناسبی برای فروشگاه خود پیدا کرده اید؟ توضیحات شرکت شما مکانی است برای افتخار در مورد نقاط قوت خود.

تحلیل بازار
شما به درک خوبی از چشم انداز صنعت و بازار هدف خود نیاز خواهید داشت. تحقیقات رقابتی به شما نشان می دهد که سایر مشاغل چه کاری انجام می دهند و نقاط قوت آنها چیست. در تحقیقات بازار خود به دنبال روندها و مضامین باشید. رقبای موفق چه کاری انجام می دهند؟ چرا کار می کند؟ آیا می توانید این کار را بهتر انجام دهید؟ اکنون زمان پاسخگویی به این سالات است.

سازمان و مدیریت
به خواننده خود بگویید که شرکت شما چگونه ساختار می یابد و چه کسی آن را اداره می کند.

ساختار حقوقی تجارت خود را شرح دهید. اعلام کنید که آیا شما به عنوان یک شرکت C یا S شرکت مشارکت خود را در اختیار دارید ، یا می خواهید یک مشارکت عمومی یا محدود ایجاد کنید ، یا اگر شما یک مالک انفرادی یا LLC هستید.

با استفاده از یک نمودار سازمانی مشخص کنید که چه کسی در شرکت شما مسئول است. نشان دهید که چگونه تجربه منحصر به فرد هر فرد در موفقیت در فعالیت شما نقش دارد. رزومه و CV اعضای اصلی تیم خود را در نظر بگیرید.

خدمات یا خط تولید
آنچه را می فروشید یا خدماتی را ارائه می دهید ، توصیف کنید. توضیح دهید که چگونه به نفع مشتریان شما است و چرخه عمر محصول به چه صورت است. برنامه های خود را برای مالکیت معنوی مانند پرونده های حق چاپ یا ثبت اختراع به اشتراک بگذارید. اگر برای خدمات یا محصول خود تحقیق و توسعه می کنید ، آن را با جزئیات توضیح دهید.

https://www.sba.gov/business-guide/plan-your-business/write-your-business-plan

https://online-shop-ir.farsiblog.com/1399/06/11/businessplan/

انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

کراتین مو


به نظر می رسد کراتین این روزها همه جا است: در مجلات ، در سراسر اینترنت ، در رسانه های اجتماعی. هر کس می دانید در مورد آن صحبت کرده است. متخصص زیبایی شما درباره توانایی آن در بهبود خاصیت ارتجاعی موهای شما ابراز نگرانی می کند ، و بهترین دوست شما در مورد چگونگی نرم و قابل کنترل بودن موهایش را تشخیص می دهد. اما ، دقیقاً کراتین چیست و آیا محصولات مو کراتین واقعا کار می کنند؟

شما سوالی دارید ، و ما جواب می دهیم!

کراتین چیست؟
اولین چیزها ، ابتدا کراتین یکی از اجزای اصلی مو ، پوست و ناخن های شماست. این پروتئین حیاتی است که به تشکیل ساختار داخلی و کوتیکول خارجی رشته های مو کمک می کند. هنگامی که موهای شما ریزش کراتین را تجربه می کند ، rojla.com رشته های شما به طور قابل توجهی مستعد شکستگی ، شکستگی و آسیب هستند.

چه عواملی باعث از بین رفتن کراتین می شود؟
با گذشت زمان ، قرار گرفتن در معرض یکنواختی گرما ، اشعه ماوراء بنفش و سایر عناصر طبیعی مانند آب نمک و باد ، می تواند باعث از بین رفتن کراتین متوسط ​​تا شدید شود. بدیهی است هر چه بیشتر موهای خود را به سبک خشک و گرما زده و بدون محافظت و یا دوباره پر کردن کراتین آن به طور مرتب ضربه بزنید ، آسیب آن شدیدتر خواهد بود.

محصولات کراتین برای مو چه می کنند؟
هنگامی که موهای خود را با یک دوز تازه کراتین تزریق می کنید ، می توانید انتظار داشته باشید که موهای شما نرمتر ، نرم تر و نرم تر باشد و در معرض سرخ شدن کمتر باشد.

اگر موهای شکننده و آسیب دیده دارید ، محصولات کراتین می توانند پروتئین طبیعی کراتین موهای شما را مجدداً محافظت کرده و از آن محافظت کنند ، در نتیجه بعضی از آسیب ها را برطرف کرده و از شکستن آینده جلوگیری می کنند.

مهمتر از همه اینها ، محصولات کراتین این توانایی را دارند که کشش موهای شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند ، و به موهای شما سالم تر و جوان تر می شوند.

محصولات کراتین در مقابل درمانهای صاف کننده کراتین: تفاوت چیست؟
لازم به ذکر است که محصولات کراتین و درمانهای صاف کننده کراتین یکی نیستند.

درمانهای صاف کننده کراتین ، نوعی موی صاف کردن موهای نیمه دائمی ، در واقع می تواند برای موهای شما بسیار آسیب رسان باشد. در حالی که ، محصولات تزریق شده با کراتین برای تقویت مو و مدیریت بیشتر آن مفید هستند.

محصولات کراتین هستند
به عبارت ساده تر ، محصولات کراتین محصولات مراقبت از مو سالن هستند که به پروتئین کراتین و سایر مواد مغذی تزریق می شوند.

بر خلاف درمان های صاف کننده کراتین که باید در سالن اعمال شوند ، آنها در خانه بی خطر و آسان هستند.

محصولات کراتین علاوه بر ایمنی و استفاده آسان ، از قیمت قابل توجهی نیز برخوردار هستند. از طرف دیگر درمان کراتین می تواند صدها دلار در هر برنامه هزینه کند.

درمانهای صاف کننده کراتین هستند
تقریباً کاملاً متفاوت از محصولات کراتین ، درمان صاف کننده کراتین فقط در سالن ها انجام می شود. به طور معمول ، آنها درمان های صاف کننده موهای نیمه دائمی هستند که با استفاده از فرم مایع کراتین با ماده نگهدارنده شیمیایی ، موهای زائد مو را صاف می کنند.

برجسته ترین و مشهورترین - Blowout Brazilian ™ است. این نوع درمان صاف کننده کراتین نه تنها به طرز خارق العاده ای زمان بر است (ممکن است ساعت ها در سالن طول بکشد) بلکه بسیار گران است.

علاوه بر اینکه پرهزینه و وقت گیر است ، برخی از درمان های صاف کننده کراتین می توانند ناامن باشند. طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ، درمان های سالن مانند منفجر شدن برزیل در صورت حاوی مواد نگهدارنده شیمیایی مانند فرمالدئید می تواند یک خطر بالقوه برای سلامتی باشد.

 

https://www.rojlab.com/product/cadiveu-brasil-cacau-keratin-kit/

https://www.fantasticsams.com/about/news/keratin-hair-products-do-they-really-work

انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما